۱۱۳ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: امسال ۱۱۳ طرح عمرانی در این استان آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

مجید نظری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها سه هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از سوی ۱۷ دستگاه اجرایی در استان هزینه شده است که با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم ۹۶۴ نفر فراهم می‌شود.

نظری تصریح کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در چهارمحال و بختیاری هفت طرح در شهرستان اردل، ۱۵ طرح در شهرستان بروجن، هفت طرح در شهرستان بن، هفت طرح در شهرستان خانمیرزا، پنج طرح در شهرستان سامان، ۲۳ طرح در شهرستان شهرکرد، هفت طرح در شهرستان فارسان، ۱۲ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۱۲ طرح در شهرستان کیار، ۱۵ طرح در شهرستان لردگان قرار دارد و سه طرح مختص سراسر استان است.

وی یادآور شد: کاربری این طرح‌ها ۱۲ مورد در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی، گردشگری، آموزشی، صنعتی، دامپروری، زیرساخت، مسکونی، کشاورزی، فضای اداری، ورزشی، بهداشتی و درمانی و خدماتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در هفته دولت امسال‌ عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید با ۲ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در استان آغاز خواهد شد.

وی گفت: از این تعداد ۶ طرح در شهرستان اردل، پنج طرح در شهرستان بروجن، چهار طرح در شهرستان شهرکرد، چهار طرح در شهرستان کوهرنگ، چهار طرح در شهرستان کیار، ۲ طرح در شهرستان لردگان واقع شده و پنج طرح مختص سراسر استان است.

نظری تاکید کرد: کاربری طرح‌های کلنگ‌زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری شامل هفت مورد در حوزه‌های آموزشی، زیرساخت، فرهنگی و مذهبی، فضای اداری، کشاورزی، ‌گردشگری و مسکونی است.

وی افزود: از دهه فجر سال ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال سه هزار و ۴۴۲ طرح با ۵۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین در این مدت عملیات اجرایی ۶۴۹ طرح با ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا،دوم تا هشتم شهریورماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به‌نام "هفته دولت" نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha