وزیر بهداشت روند درمان بیماران کرونایی در مشهد را مورد بررسی قرار داد

مشهد- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه شب طی بازدید از اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، روند درمان و خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در این شهر را مورد بررسی قرار داد.

دکتر بهرام عین الهی در این بازدید که با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد با اطلاع از شرایط و تعداد بیماران بستری و سرپایی، از اقدامات انجام شده و تلاش های مدافعان سلامت در خراسان رضوی قدردانی کرد.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به حضور زائران بارگاه منور رضوی از مناطق مختلف کشور و جهان در مشهد گفت: سرانه های بهداشتی و درمانی کلانشهر مشهد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تقویت عدالت در سلامت و گسترش خدمات پیشگیری و بهداشتی از برنامه های دارای اولویت وزارت بهداشت محسوب می شود. 
دکتر عین الهی با بیان اینکه بهداشت و پیشگیری از بیماری یکی از مهمترین راهکارها در ارتقای سلامت جامعه به شمار می رود، ادامه داد: در این راستا، تقویت و تجهیز ساختارهای بهداشتی، گسترش و تقویت خانه های بهداشت، نظام شبکه و توجه به برنامه پزشک خانواده از جمله برنامه هایی است که پیگیری خواهد شد. 
وی تقویت نظام ارجاع و سلامت الکترونیک را از دیگر برنامه های وزارت بهداشت برشمرد و گفت: توجه و رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محرومیت زدایی از مهمترین برنامه هایی است در وزارت بهداشت دنبال خواهد شد و امیدواریم با این برنامه ها بتوان از مشکلاتی که در حوزه درمان وجود دارد جلوگیری نمود.
وزیر بهداشت در سفر چند ساعته خود به مشهد مقدس پنجشنبه شب این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha