۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۳
کد خبرنگار: 916
کد خبر: 84450282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح دولت در قصرقند افتتاح وکلنگ زنی شد

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۵۳
کد خبر: 84450282
۱۱ طرح دولت در قصرقند افتتاح وکلنگ زنی شد

چابهار- ایرنا- فرماندار قصرقند در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۱۱ طرح عمرانی، کشاورزی وآبرسانی، برقرسانی و مسکن ویژه هفته دولت در قصرقند افتتاح و کلنگ زنی شد.

مرتضی سایگانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلنگ زنی طرح احداث جایگاه پرورش شتر مرغ در حوزه جهاد کشاورزی با مشارکت بنیاد علوی در روستای هلونچکان از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ ملیون تومان، افتتاح خط آبرسانی برای روستا های دلشادی و پاسک از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر چهارمیلیارد تومان و چندین پروژه عمرانی از جمله پروژه ها بود.

وی افتتاح پروژه گذر از پیک فشار ضعیف برق در شهر ساربوک با اعتباری بالغ بر ۷۸۹ میلیون تومان، افتتاح مرمت و بازسازی قنات روستای دزبن به نمایندگی از سه پروژه حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیون تومان، افتتاح واحدهای مسکن محرومین و مسکن مددجویی در روستای توکل از دیگر پروژه های افتتاح شده در قصرقند است.

وی تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان در جلسه شورای اداری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، ادای احترام به مقام شامخ شهدا و آرمانهای بلند امام و شهدا و تجدید میثاق را از دیگر ویژه برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

فرماندار قصرقند ادامه داد: تداوم راه شهداء مهمترین وظیفه کنونی ماست و ما بایستی بدانیم که شهدا با توکل و ایمان و اراده آهنین به تکلیفشان به بهترین شکل عمل کردند.

سایگانی گفت: امروز نوبت ما مسوولان است که با خدمتگزاری و تلاش برای کسب رضای خدای متعال و مردم شریف شهرستان  و برای اعتلای نظام با تبعیت از رهبری و خدمت رسانی بتوانیم ادامه دهنده راه شهداء باشیم  و در فردای قیامت شرمنده آنها نشویم.

وی تصریح کرد: حضور در منزل شهید یعقوب غلامی از شهداء هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده این شهید قوت قلبی برای این بزرگواران است و باید در طول ایام سال و مناسبت های مختلف با خانواده شهدا دیدار و از صبر و شکیبایی خانواده شهیدان تقدیر شود.

وی بر رعایت پروتکل بهداشتی در هفته دولت تاکید و خاطرنشان کرد: از مسوولان دستگاههای اجرایی و قشرهای مختلف مردم درخواست می شود با توجه به وضعیت قرمز شهرستان حتما از ماسک استفاده و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند. 

شهرستان قصرقند با حدود ۶۰ هزار نفر در ۵۷۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha