۳ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84448255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۸ طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان بویین زهرا افتتاح می‌شود

قزوین – ایرنا – فرماندار بویین زهرا گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۸۸ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

مصطفی آقاعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته دولت امسال ۱۶۶ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان، ۱۷ پروژه اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان و پنج طرح ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتبار چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در سطح شهرستان افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: افتتاح این طرح ها برای ۲۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۴۱۲ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان اشتغالزایی می کند.

آقاعلی گفت: دولت دوازدهم به رغم تمامی مشکلات و مضایق مالی، تمام توان خود را برای عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم به کار گرفت و در نتیجه آن امروز شاهد افتتاح طرح های متعددی خدماتی، صنعتی، زیرساختی و عمرانی در سطح روستاها و مناطق کم برخوردار هستیم.

 فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: امیدواریم دولت سیزدهم در شرایط سخت کنونی از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کند و بتواند برای رفع مشکلات موجود گام های بلند و اساسی را بردارد.

شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha