۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84447848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم انعکاس دستاوردهای دولت جفا در حق نظام است

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز با بیان اینکه هفته دولت، بهترین فرصت برای انعکاس خدمات ارزشمند دولت است، گفت: عدم انعکاس و بازتاب دستاوردهای دولت، جفا در حق نظام است.

علی محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات شایسته ای در شهرستان سقز انجام شده است که عدم بازتاب و انعکاس این دستاوردها به مردم توسط دستگاه های اجرایی و رسانه ها، جفا در حق مجموعه نظام است.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تاکید بر ضرورت انعکاس اقدامات دولت، اضافه کرد: هدف دولت، خدمت به مردم و هفته دولت، بهترین فرصت برای انعکاس عملکرد دولت و تکریم مردم است.

وی با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم، افزود: تمام دولت های جمهوری اسلامی با راهبرد و خط مشی های متفاوت در راستای خدمت به مردم گام برداشته اند و بی شک دولت دکتر رئیسی نیز برای خدمت به مردم، آنچه در توان داشته باشد، دریغ نخواهند کرد.

پروژه های شاخص و مهمی در سقز به اتمام رسید

عدم انعکاس دستاوردهای دولت جفا در حق نظام است

محمدیان به طرحهای شاخص بخش کشاورزی، صنعتی، خدماتی و بخش های دیگر اشاره کرد و گفت: در مدت یکسال گذشته می توان به بهره برداری آزمایشی از فرودگاه، اتمام بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی، ساختمان فرمانداری، هنرستان فناوران، پردیس سینمایی مهر و تصفیه خانه شماره ۲ آب سقز، اشاره کرد.

وی افزود: جزئیات تشریح این دستاوردها برای مردم بسیار مهم است زیرا کمتر شهرستانی در کشور وجود دارد که دارای سه بیمارستان و در طول یک سال گذشته ۲۵ هزار متر مربع فضای درمانی به آن اضافه شده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز گفت: همچنیم به دلیل بهره برداری از تصفیه خانه آب، افق شهرستان سقز برای تولید آب بسیار مناسب و از نظر اعتباری اگر این پروژه الان اجرا شود حدود یک هزار میلیارد تومان برای اتمام آن هزینه لازم است.

وی به اهمیت احداث فرودگاه سقز اشاره کرد و گفت: تاسیسات ناوبری این طرح از نظر شرایط توپوگرافیک منطقه در حال بررسی و انجام است و باید با نظر شرکت فرودگاه های کشور این پروژه تکمیل شود. 

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز انقلاب ایران اسلامی با سایر انقلاب ها،  اسلامی بودن آن است، افزود: دولت در قبال ملت، احساس مسوولیت می کند و مسوولان نیز در جای جای این مملکت، به عنوان خادمان مردم، مفتخر به عنوان کارگزار هستند. 

محمدیان در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت استفاده از بسترهای مختلف برای اطلاع رسانی خدمات، تکریم مردم، بازگویی و بازنشر دستاوردهای نظام در شهرستان سقز تاکید کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha