دمای هوای خراسان رضوی این هفته تغییر محسوسی ندارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان خراسان رضوی طی هفته کنونی تغییر محسوسی ندارد.

زهرا عنایتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روزهای میانی این هفته ثابت است و پس از آن نیز با نوسان اندکی همراه است.

وی ادامه داد: کمینه و بیشینه دمای هوای دیروز مشهد به ترتیب ۱۹ و ۳۴ درجه بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در طول امروز و فردا یکشنبه پدیده ابرناکی در خراسان رضوی به ویژه برای مناطق غربی و جنوبی استان افزایش خواهد یافت و پس از آن جوی آرام و آسمانی صاف برای استان پیش‌بینی شده است.

عنایتی وزش باد را پدیده غالب جوی طی هفته جاری در خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: از روز سه‌شنبه این هفته وزش باد در خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوب شرقی استان شدت می‌گیرد که همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است. 

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان  سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha