۳۱ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسن کرونا زدند

سمنان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: ۳۱ درصد جمعیت هدف ۶ شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند.

نوید دانایی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: تا صبح روز دوشنبه ۲۵ مرداد در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۹۳ هزار و ۵۲۶ نفر نوبت اول واکسن کرونا تزریق شد. 

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون کووید-۱۹ گروه های سنی و گروه های پرخطر با سرعت مناسبی در استان سمنان در جریان است و در ۲۴ ساعت گذشته تعداد پنج هزار و ۴۱۴ نفر از هم استانی های عزیز در منطقه تحت پوشش دانشگاه واکسینه شدند.

دانایی خاطرنشان کرد: تمام شهروندان استان سمنان همانند گذشته می‌توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir طبق سند ملی واکسیناسیون و گروه های اعلامی، با مراجعه به موقع طبق زمانبندی، به نظم بیشتر واکسیناسیون کمک کنند. 

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان آمادگی دارد با تامین به موقع و کافی واکسن کووید-۱۹ از سوی وزارتخانه، با افزایش امکان و ظرفیت تزریق واکسن، افزایش بیش از پیش تزریق دز واکسن را در برنامه قرار دهد. 

۳۱ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسن کرونا زدند

دانایی درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، شهرستان سمنان، سرخه، شاهرود و دامغان قرمز تیره، شهرستان‌ گرمسار قرمز و شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، از دیروز تا امروز ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۰ هزار و ۲۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که پنج هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند. و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهار میلیون و ۵۱۷ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۹ هزار و ۱۰۸ نفر رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha