۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 1222
کد خبر: 84439471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱درصد از جمعیت هدف در اسفراین واکسن کرونا زدند

۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
کد خبر: 84439471
۲۱درصد از جمعیت هدف در اسفراین واکسن کرونا زدند

بجنورد_ ایرنا_ معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون ۲۱ درصد از جمعیت دارای شرایط دریافت واکسن در این شهرستان خراسان شمالی علیه کرونا واکسینه شده اند.

نادر نیک پرست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای واکسیناسیون کرونا تا کنون ۲۵ هزار و ۹۰۰ دز  واکسن کرونا در شهرستان اسفراین تزریق شده  است.

وی افزود: از این میزان ۲۰ هزار و ۴۷۹ نفر دز اول و پنج هزار و ۴۲۱ نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

نیک پرست با اشاره به  واکسیناسیون معلمان شهرستان گفت: واکسیناسیون معلمان روز شنبه به پایان رسید و ۴۵۰ نفر از لیست ارسالی آموزش و پرورش شهرستان به دلایلی همچون حضور نداشتن در شهرستان، بی اطلاعی و یا بی رغبتی  واکسن کرونا را دریافت نکردند.

وی از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشگی با درخواست دانشکده علوم پزشکی اسفراین برای اختصاص چهار هزار دز واکسن کرونا علاوه بر سهیمه واکسن‌ شهرستان خبر داد و گفت: با ورود این میزان واکسن روند واکیسناسیون شهرستان تسریع خواهد شد.


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به راه اندازی مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در جوار مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان از هفته جاری گفت: این مرکز   فضای بزرگ و  و مجهزتر برای  واکسیناسیون شهروندان را فراهم کرده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۱۲ تیرماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha