۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84431960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معمای شماره ۷۰؛ پرسپولیس همچنان امیدوار به حفظ مغانلو

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست پول کلان از سوی باشگاه پرتغالی برای حفظ مغانلو، هنوز امید دارد تا بتواند این مهاجم را حفظ کند.

به گزارش ایرنا، شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا پرتغال یکی از مهره‌های پر بحث نقل و انتقالات امسال لیگ ایران است اما تنها خود این بازیکن برای آینده‌اش تصمیم گیرنده نیست چرا که قرارداد او با باشگاه پرتغالی این شرایط را فراهم کرده که این باشگاه برای آینده این بازیکن تصمیم گیر ظاهر شود.

مغانلو در ابتدای فصل قبل با قراردادی ۳ ساله به تیم پرتغالی پیوست اما تنها پس از گذشت یک نیم فصل، او با قراردادی به ارزش ۵۰ هزار دلار به صورت قرضی به مدت ۶ ماه به پرسپولیس آمد اما عملکرد خوب او موجب شد تا تیم های دیگر نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند و این موضوع کار باشگاه پرسپولیس را برای حفظ این بازیکن سخت کرد.

باشگاه پرتغالی مبلغ رضایتنامه مغانلو را ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده است اما باشگاه سپاهان قرار است با انتقال محمد محبی به این تیم پرتغالی بخش زیادی از این مبلغ را فراهم کند که این موضوع مغانلو را به باشگاه اصفهانی نزدیک تر می کند.

با این حال خود سانتا هم گزینه بازگشت را پیش روی مهاجم ایرانی اش قرار داده است و او می تواند در صورت رد پیشنهاد ماندن در لیگ ایران به پرتغال بازگردد.

همچنین پرسپولیس نیز به بازگشت این بازیکن امیدوار است و باید دید در نهایت چه اتفاقی در مورد انتقال این بازیکن رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha