اعضای شوراهای شهر به فکر آبادانی و برآورده کردن انتظارات مردم باشند

قزوین- ایرنا- فرماندار قزوین گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به فکر آبادانی و برآورده کردن انتظارات و رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش ایرنا،  محمد شفیعی روز پنجشنبه در جلسه آغاز به کار اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین ، گزارشی از  روند برگزاری انتخابات شوراها در قزوین ارائه داد و افرود: انتخابات در سطح شهر و روستاهای این شهرستان بدون هیچ گونه شبهه و مشکل برگزار شد و در روند انتخابات نیز نهایت تعامل و همکاری بین هیات اجرایی و نظارت صورت گرفت .
وی اظهار داشت : مراجع چهارگانه دارای نظرات مشورتی بودند و اعضای هیات اجرایی نیز نظر نهایی را ارائه کردند و قزوین جز شهرستان‌هایی بود که همواره مورد تشویق وزارت کشور قرار ‌گرفت و تمام ۲۹ مرحله بخوبی اجرا شد.
شفیعی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۷۸۸ نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان قزوین همکاری داشتند ، اضافه کرد: در روز انتخابات کمبود تعرفه نداشتیم به جز در یک روستا که در حدود ۳۵ دقیقه وقفه ایجاد شد.

وی تصریح کرد: در شمارش آرا از ۵۶ جوان نخبه در حوزه فناوری اطلاعات برای رای گیری استفاده شد و این افراد تا هفت صبح تمامی شعبه‌های اخذ رای را پیکربندی کردند.

فرماندار قزوین اظهار داشت: در هیات تطبیق تمام مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین با قانون تطبیق می‌شوند که در دوره پنجم مغایرت‌ها بیشتر از ادوار گذشته بود و طبق قانون موارد در شورای حل اختلاف با حضور برخی از مسوولان مورد بررسی قرار می‌گیرد و طی سه سال گذشته ۷۰ درصد از مغایرت‌ها تایید شد که بیشترین میزان تاییدها بود.

شفیعی اضافه کرد: گزارش‌ها نشان داد که ۴۱نفر در شهر قزوین به روند انتخابات اعتراض داشتند که صرفا هشت نفر درخواست خود را  در اختیار ما قرار دادند و یک نفر از آن‌ها اصرار داشت که پاسخ قانونی برای وی ارائه شود.

فرماندار قزوین یادآور شد: در شهرستان قزوین ابطال و بازشماری آرا نداشتیم و افراد منتخب با قاطعیت منتخب شناخته می‌شوند، که البته در چند روستا پس از بازشماری آرا نتیجه تغییر زیادی نداشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha