۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84426295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیمارستان تنکابن در آستانه تکمیل ظرفیت قرار دارد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبر: 84426295
 بیمارستان تنکابن در آستانه تکمیل ظرفیت قرار دارد

نوشهر - ایرنا - فرماندار ویژه تنکابن از بستری ۱۲۴ بیمار کرونایی در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان رو به افزایش است و با این روند بیماری ظرفیت بیمارستان شهید رجایی بزودی تکمیل می شود.

سید امیر حسینی‌جو روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در موج‌های پیشین کرونا آمار تعداد بستری‌شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان تنکابن از ۶۰ نفر بیشتر نشده بود. اما اکنون تعداد این بیماران بستری شده به ۱۲۴ نفر رسیده است.

وی افزود: روز گذشته ۲۵ بیمار جدید و یک مرگ کرونایی در این بیمارستان داشتیم و تعداد ۱۶ نفر نیز ترخیص شدند.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه وضعیت سلامت عمومی مردم خوب نیست، خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری در حوزه اجتماعی و شکاف بین حکمرانی با نگاه و نگرش مردم عامل گسترش شیوع دلتا کرونا شده است.

وی بدون اعلام آمار افراد واکسینه شده تصریح کرد: در تزریق واکسن کرونا مقام برتر استان را داریم و تلاش خواهیم کرد تا پایان شهریور اکثریت جمعیت هدف شهرستان واکسینه شوند.

به گفته فرماندار تنکابن، به منظور رفاه حال مردم و دسترسی سریع و آسان مردم به واکسن کرونا تاکنون 10 مدرسه برای اجرای طرح واکسیناسیون در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار تنکابن از همه اقشار جامعه خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گامی موثر در مسیر مهار ویروس کرونا بردارند.

بررسی‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد در روزهای اخیر تعدادی از اعضای کادر درمان و پرستاری بیمارستان شهید رجایی تنکابن با ارسال نامه‌ای به فرمانداری تنکابن خواستار تعطیلی دو هفته‌ای شده بودند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. در رنگ‌بندی جدید کرونایی برای برخی شهرستان‌های مازندران از جمله آمل رنگ قرمز تیره یا کبود در نظر گرفته شده که وخامت وضعیت این استان را نشان می‌دهد.

شهرستان 170 هزار نفری تنکابن روز 23 تیر همراه با بابلسر به جمع شهرستان‌های قرمز مازنردان اضافه شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha