۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84423828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفتمین قهرمانی آمریکا در گولدکاپ؛ معز علی در کونکاکاف هم آقای گل شد

تهران- ایرنا- ایالات متحده آمریکا با شکست مکزیک در فینال گولدکاپ برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریایی کارائیب موسوم به کونکاکاف با نام "گولدکاپ" با شرکت ۱۶ تیم برگزار شد و در نهایت تیم ایالات متحده آمریکا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

یانکی‌ها در دیدار فینال موفق شدند با یک گل از سد مکزیک بگذرند و برای هفتمین بار فاتح این رقابت‌ها شوند. میلز رابینسون در دقیقه ۱۱۷ تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا برای هفتمین بار فاتح این مسابقات شود. مکزیک هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مقام دومی قناعت کرد.

این دوره از مسابقات در آمریکا و در ۱۰ استادیوم واقع در ۹ شهر به انجام رسید و به غیر از تیم‌های این منطقه، قطر به عنوان میزبان جام جهانی و قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به عنوان میهمان در آن شرکت کرد. شاگردان فلیکس سانچز موفق شدند تا مرحله نیمه‌نهایی بالا بیایند و در این مرحله با یک گل به تیم میزبان و قهرمان باختند. معز علی، ستاره تیم ملی قطر که آقای گل جام ملت‌های آسیا شده بود در این دوره از مسابقات هم با چهار گل عنوان آقای گلی را به ارمغان آورد.

مکزیک همچنان با ۱۱ قهرمانی پرافتخارین تیم گولدکاپ است و تیم‌های آمریکا، کاستاریکا و کانادا به ترتیب با هفت، سه و ۲ قهرمانی رده‌های بعدی را در اختیار دارند.

هفتمین قهرمانی آمریکا در گولدکاپ؛ معز علی در کونکاکاف هم آقای گل شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha