مدیر تیم هندبال سپاهان: به پایان عادلانه لیگ امیدواریم

تهران- ایرنا- مدیر تیم هندبال سپاهان گفت: امیدوارم همانطور که در طول فصل همه تیم‌ها بازی‌های جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند، در هفته پایانی نیز شاهد این اتفاق باشیم.

رسول دهقان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص شرایط این تیم در آستانه هفته پایانی لیگ برتر هندبال اظهار داشت: در شهرآورد اصفهان مقابل گیتی‌پسند به پیروزی دست یافتیم و حالا با یک امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده چهارم قرار داریم.

وی افزود: تیم‌ هندبال بر اساس سیاست باشگاه، امسال رویکرد بومی‌گرایی و جوان‌گرایی را در پیش‌ گرفت و شاکله تیم نیز بر همین اساس بسته شد.

دهقان تصریح کرد: علاوه بر این موضوع در فصل جاری با بحران مصدومیت نیز مواجه بودیم به شکلی که در نخستین هفته‌های لیگ از چند بازیکن تاثیرگذار خود نتوانستیم استفاده کنیم و ۳ بازیکن به نام‌های محمدرضا کاظمی، یونس نصیری و محمدرضا صادقی هم به صورت کامل ادامه فصل را از دست دادند.

مدیر تیم هندبال سپاهان با بیان این که با تمام این اوصاف در حال حاضر در آستانه کسب سکوی سوم لیگ هستیم، خاطرنشان کرد: درصورت پیروزی سپاهان مقابل پیکان سبزوار و عدم کسب نتیجه گیتی‌پسند مقابل مس کرمان، تیم ما در رده سوم قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص قهرمانی زودهنگام مس کرمان و انگیزه کم این تیم برای دیدار با گیتی‌پسند گفت: تیم مس رکورد کسب پیروزی در ۱۰۰ درصد در این فصل را دارد و حتما برای حفظ این رکورد تلاش خواهد کرد؛ از طرفی روح ورزش بر اساس جوانمردی است و هنگامی که چنین شرایطی در جدول پیش می‌آید، تیم‌ها برای دفاع از ارزش‌های خود تمام توان خود را به کار خواهند بست.

دهقان در پایان گفت: ما باید مقابل پیکان سبزوار به پیروزی دست یابیم و منتظر سایر نتایج باشیم، با توجه به شخصیتی که از سایر تیم‌ها سراغ داریم، به پایان عادلانه لیگ امیدوار خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha