۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84420904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۶
کد خبر: 84420904
تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در آخرین هفته از لیگ بیستم با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، در آخرین هفته از لیگ بیستم تیم‌های استقلال و سپاهان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که زرد پوشان اصفهانی شانس کمی برای قهرمانی دارند و باید منتظر نتیجه دیدار پرسپولیس باشند تا شاید سرنوشت به آنها لبخند زده و جام را به دیار زاینده‌رود ببرند.

فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی تمام نفرات اصلی‌اش را به میدان فرستاد تا علاوه بر اینکه نوار موفقیت‌هایش را در هفته‌های اخیر ادامه می‌دهد بازیکنانش را برای دیدار حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی در شرایط بازی نگه دارد.

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

قضاوت این بازی حساس را پیام حیدری با کمک های محمد رضا منصوری و علی میرزابیگی بر عهده دارند.

اگرچه سپاهان برای اینکه شانس‌هایش را برای قهرمانی در لیگ برتر زنده نگه دارد به پیروزی و بازی تهاجمی در این مسابقه نیاز داشت اما این استقلال بود که در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند فرصت خوب گلزنی بر روی دروازه حریف خلق کرد که با بدشانسی از رسیدن به گل محروم شد.

در روزهایی که هواداران قادر به حضور در استادیوم نیستند، کانون هواداران استقلال با طرح زیبایی که در ورزشگاه آزادی اجرا کرده‌اند، فضای زیبایی به استادیوم داده‌اند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست این تیم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مجیدی پیش از شروع بازی و قبل از اینکه روی نیمکت تیمش بنشیند در کنار زمین برای سرمربی تیم ملی دست تکان داد و اسکوچیچ نیز پاسخ وی را داد.

ناظر انضباطی فدراسیون فوتبال برای رصد کردن این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، سجاد شهبازاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، احسان حاج صفی، گئورگی ولسیانی، سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری

تساوی استقلال و سپاهان در نیمه نخست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha