دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می‌یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا از فردا سه‌شنبه در مناطق مختلف خراسان رضوی روند کاهشی می یابد.

زهرا آهنگرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که  روز سه‌شنبه به ۳۶ درجه می‌رسد و به تدریج کاهش یافته و روز جمعه به ۳۲ درجه کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز ۲۵ درجه سلسیوس بود که تا پایان هفته جاری به ۲۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که وزش باد در خراسان رضوی پدیده غالب جوی طی روزهای آینده است گفت: وزش باد شدید به ویژه در مناطق بادخیز جنوب و جنوب شرقی استان همراه با احتمال بروز خسارت برای روزهای پیش رو پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: در روز پنجشنبه هفته جاری نیز در نواحی شمالی خراسان رضوی افزایش ابر همراه با بارشهای پراکنده پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۸ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان رشتخوار با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha