دانشکده پرواز محل تربیت فرماندهان آینده نیروی هوایی ارتش است

تهران - ایرنا - فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، بدنه اصلی فرماندهان آینده نیروی هوایی ارتش را دانشجویان دانشکده پرواز دانست و بر جایگاه ویژه این مرکز به لحاظ تربیتی، عملیاتی و آموزش خلبانی تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان «علیرضا رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: پیشرفت بشر حاصل یادگیری، آموزش، فهم دانش و بکارگیری آن است.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش افزود: آموزش یکی از مهمترین مقوله‌های دنیای پیشرفته و زندگی بشر در تمام اعصار بوده و امروزه به مهمترین رکن در زندگانی امروز تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های آموزش، درصد بالای افراد تحصیلکرده در کشور است که می‌تواند سبب موفقیت‌های بیشتر جامعه شود، عنوان کرد: اگر به درک درستی از آموزش‌هایی که دیده شده نرسیم و آن را به مرحله اجرا درنیاوریم، در عمل آموزش‌ها سودی نداشته است و زمان و عمر آدمی به عنوان اصلی ترین سرمایه های انسانی از بین می‌رود.

 رودباری ادامه داد: بدنه اصلی و فرماندهان آینده نیروی هوایی ارتش در مجموعه دانشکده پرواز تربیت می‌شوند و به لحاظ عملیاتی و آموزش خلبانی دانشکده پرواز از جایگاه ویژه در درمجموعه دانشگاه و نیروی هوایی برخوردار است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بنیادی رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه شهید ستاری در این نشست گفت: خلبانان و پیشکسوتان، نیروی هوایی ارتش با روحیه سلحشوری بارها تا مرز شهادت رفته‌اند و در انجام ماموریت‌های عملیاتی نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش هیچ وقت ولایت مداری، از خودگذشتگی و فداکاری این عزیزان را فراموش نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha