۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84407956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی در بندرترکمن به پایان رسید

گرگان - ایرنا - اردوی آماده‌سازی تیم ملی ۶ نفره دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ایران اعزامی به پارالمپیک توکیو پس از ۲۱ روز در بندرترکمن به پایان رسید.

در این اردو نورمحمد آرخی از گلستان، مهدی اولاد از فارس، امیرخسروانی از بوشهر، وحیدعلی نجیمی از همدان و علی پیروج و سامان پاکباز از کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

ملی پوشان دوومیدانی اعزامی به توکیو تمرینات خود را که قرار بود تا ۲۹ تیرماه ادامه داشته باشد زیر نظر دکتر سید صالح ابراهیمیان سرپرست تیم و ایوب آرخی، ابراهیم مومنی، صادق خادمی، امیرمحمد صلح میرزائی و محسن پاکباز مربیان تیم ملی برگزار کردند.

به تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم ملی، این اردو به دلیل رسیدن به آمادگی مورد نظر، سه روز زودتر به پایان رسید تا ملی پوشان بقیه مراحل آماده سازی را تا زمان اعزام به ژاپن در تهران برگزار کنند.

اعضای تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ایران در پایان آخرین تمرین با بدرقه استاندار گلستان و با حضور مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان راهی تهران شدند.

اردوی دوومیدانی‌کاران پارالمپیکی در بندرترکمن به پایان رسید

نور محمد آرخی ورزشکار نابینای گلستانی که در این اردو حضور داشت، پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران است.

نورمحمد آرخی دومیدانی‌کار نابینای گلستان که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا نقره گرفته بود در ماده پرتاب وزنه سهمیه حضور در رقابت های پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

مدال طلا و برنز مسابقات جهانی کره جنوبی، مدال طلا و نقره مسابقات جهانی امارات و مدال برنز مسابقات جهانی تونس از جمله افتخارات آرخی است.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مسابقات از اول تا ۱۷ مردادماه و پاراالمپیک نیز از دوم تا چهاردهم شهریورماه امسال در ژاپن برگزار می شود.

اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان از پنج تیرماه در شهرستان بندرترکمن آغاز شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha