۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84400169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده سمنان در پی جای گرفتن در سکوی قهرمانی لیگ برترفوتبال ساحلی است

سمنان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان گفت: این تیم با پوست‌اندازی و توجه بیش از پیش به ۲ رویکرد جوان‌گرایی و نتیجه‌گرایی به دنبال کسب یکی از جایگاه‌های اول تا سوم در سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی است.

مهدی شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان با قدرت آماده رقابت با پاس گناوه در هفته دوم دور رفت است.
وی ادامه داد: در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی به تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان استراحت خورد، اما تیم پاس گناوه در هفته اول در خانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
وی اضافه کرد: تیم پاس گناوه به دلیل میزبانی و انجام رقابت هفته اول در زمینی که امشب تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان با این تیم رقابت می‌کند با شرایط آب و هوایی سازگارتر و آشنا به شرایط است، اما نماینده استان سمنان نیز برای این رقابت‌ها خود را آماده کرده است.
شریفی تصریح کرد: همه تیم‌ها در رقابت لیگ برتر فوتبال ساحلی به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستند و تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان نیز با تمرینات و اراده مصمم در تلاش است جزو چهار تیم برتر این دوره از لیگ برتر شود.
وی خاطرنشان کرد: برای این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی، پنج بازیکن جوان به تیم سپاهان شهرداری سمنان اضافه شده و ۲ بازیکن نیز غیر بومی هستند.
وی یادآور شد: بازیکنان باتجربه و قدیمی در کنار بازیکنان جوان و جدید در تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان اظهار داشت: با اراده بازیکنان تیم و راهبردی که برای لیگ امسال طراحی شده امید است این تیم صعود کند.
تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان امشب بیستم تیرماه در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در دور رفت به مصاف تیم پاس گناوه در استان بوشهر می‌رود.
به گزارش ایرنا، در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تیم‌های ساحلی پاس گناوه – سپاهان سمنان، شاهین خزر رودسر – پارس جنوبی بوشهر، دریانوردان بوشهر – ایفا اردکان و مقاومت گلساپوش یزد و شهریار ساری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha