۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84541733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ نماینده سمنان در مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور حضور یافتند

سمنان- ایرنا- رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان سمنان گفت: ۲ نماینده این استان در رشته ورزشی فوتبال ساحلی در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور حضور یافتند و از امروز بیست و چهارم آبان به مصاف حریفان می‌روند.

محمودرضا گل هاشم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: تیم های امید پارت سمنان و سپاهان شهرداری سمنان ۲ نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی در بخش امید هستند.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان سمنان اضافه کرد: تیم‌ پارت سمنان در یزد و تیم سپاهان شهرداری سمنان در شهر پارسیان بندرعباس به دیدار حریفان خواهند رفت.
وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی امید فوتبال ساحلی به صورت منطقه‌ای در قالب پنج گروه پنج تیمی از امروز آغاز می شود و تا بیست و هشتم آبان ادامه دارد.
وی بیان کرد: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور به صورت منطقه‌ای و تک مرحله‌ای برگزار می‌شود و تیم‌های برتر گروه ها به مرحله دوم صعود می‌کنند.
گل‌هاشم تصریح کرد: ‌۲ داور از استان سمنان نیز داوری مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور را بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: محمد جلیل‌ وند و سید علی زرگر داوری مسابقات گروه یک در اصفهان را بر عهده دارند.
وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور به دلیل مقابله با شیوع کرونا و حفظ سلامت، بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
رئیس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان سمنان ضمن آرزوی پیروزی برای نمایندگان استان در مسابقات قهرمانی امید فوتبال ساحلی، گفت: تقویت زیرساخت‌ها و توجه بیش از پیش به این رشته ورزشی می‌تواند سهم استان از مدال‌های قهرمانی را افزایش دهد.


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha