امام جمعه آستار: مطالبه مردم از دولت سیزدهم رفع مشکلات اقتصادی است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: مطالبه جدی مردم از دولت سیزدهم، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است و امیدواریم با سپردن مسئولیت‌ها به افراد صالح‌تر و دارای روحیه جهادی بیشتر، خواسته ملت محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی افزود: عده ای آماده سهم خواهی از دولت جدید هستند و باید در این راستا هوشمندانه عمل شود و فقط مردم باید از نظام و دولت سهم بخواهند.

وی به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: برای پایداری حجاب و مقابله با کشف آن در دوران رضاخان خون های زیادی ریخته شد و مردان و زنان باغیرت، علیه این توطئه شوم و نامبارک ایستادند.

وی ادامه داد: برخی ها، ترقی و پیشرفت را در بی حجابی می دانند و در فضای مجازی علیه عفت عمومی هجمه سنگینی راه انداخته اند اما از تبعات اجتماعی و فرهنگی آن بی خبر هستند.

امام جمعه آستارا بی حجابی در جامعه را خلاف شرع و قانون جمهوری اسلامی ایران دانست و از مسئولان خواست در کنار برنامه‌های فرهنگی با این پدیده ناهنجار مقابله کنند.

خطیب جمعه آستارا با اعلام اینکه قطعی مکرر برق و آب باعث رنجش شهروندان شده است، ابراز امیدواری کرد با صرفه جویی در مصرف انرژی بخصوص در ادارات، این مشکل رفع شود.

حافظ نیا با گرامیداشت به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اضافه کرد: معیارهای زندگی نباید مادیات باشد و زن و مرد در زندگی مشترک باید برای تکمیل امور معنوی همدیگر همت کنند و از یاد خدا غافل نشوند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha