سجادی: تمام خواسته‌های فدراسیون‌ها را برآورده کردیم

تهران- ایرنا- سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: فدراسیون‌ها هر چه خواستند، در اختیارشان گذاشتیم. همچنین امکاناتی که تیم‌ها خواستند، از بهترین‌هاست.

به گزارش ایرنا، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: من در پنج المپیک، یک المپیک زمستانی و هشت دوره بازی‌های آسیایی سرپرست کاروان ایران بوده‌ام. در واقع از ۱۹۸۸ به بعد به جز یک دوره همواره حضور داشته‌ام.

وی افزود: ویروس کرونا در دنیا اختلال ایجاد کرد، فدراسیون‌های ما هم از ۹ ماه قبل به صورت جدی اردوها را با رعایت شیوه‌نامه‌ها آغاز کردند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خاطر نشان کرد: درباره حضور نیافتن بانوی وزنه‌بردار کشورمان در المپیک ما برای اینکه مطمئن شویم، از فدراسیون پزشکی مشاوره گرفتیم. سه فوق تخصص ارتوپدی پرونده پریسا جهانفکریان را دیدند و در نهایت گفتند او نمی‌تواند تمرین سنگین کند و وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرد.

سجادی: تمام خواسته‌های فدراسیون‌ها را برآورده کردیم

سجادی تصریح کرد: تا الان ۶۸ سهمیه کسب کرده‌ایم که دو نفر نمی‌روند و کاروان ایران با ۶۶ ورزشکار اعزام می‌شود. بهمن عسگری یکی از نفراتی است که نمی‌تواند برود. او یکی از شانس‌های کسب مدال بود و هزینه‌های زیادی هم برایش صورت گرفته بود، اما نمی‌تواند در المپیک حضور داشته باشد.

وی تاکید کرد: دیروز اعلام شد بازی‌ها بدون حضور تماشاگر خواهد بود، مورد بعدی این است که هر ورزشکاری که مسابقه‌اش تمام شود، به فاصله ۲۴ تا ۴۸ ساعت باید از دهکده خارج شود. همه افراد باید نرم‌افزار «حباب» را در تلفن همراه خود داشته باشند. همچنین زمان دقیق انجام تست کرونا نیز مشخص شده است و هر کسی بخواهد در بازی‌ها باشد، باید در فرودگاه تست بدهد و در همان سه روز نخست دوباره تست PCR بدهد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرد: جایزه پای سکو به ترتیب ۱۰ هزار، ۵ هزار و ۳۵۰۰ یورو برای مدال‌های طلا، نقره و برنز خواهد بود. همچنین جایزه مراسم تجلیل هم برای به ترتیب دو میلیارد تومان برای طلا، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای نقره و ۷۵۰ میلیون تومان برای برنز است. شاید این جوایز انگیزه برای ورزشکاران باشد، اما اصل انگیزه، پیراهنی است که بر تن دارند.

سجادی در پایان گفت: ما هیچ مشکل مالی نداشتیم و فدراسیون‌ها هر چه خواستند، در اختیارشان گذاشتیم. همچنین امکاناتی که تیم‌ها خواستند، از بهترین‌هاست. ورزشکاران حتما تلاش می‌کنند و مردم هم دعا کنند تا نتیجه خوبی به دست بیاید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha