۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84388664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهره پلید استکبار در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نمایان‌تر می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: چهره واقعی، کریه، منفور و پلید آمریکا در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، نمایان‌تر می‌شود که نباید این فرصت بسیار مناسب از دست برود.

حجت الاسلام علی ناصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آمریکا به طرق مختلف تلاش دارد تا خود را حامی حقوق بشر معرفی کند، افزود: ۶ تا ۱۲ تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است و این هفته در واقع فرصتی بسیار خوب و مناسب برای بازگویی جنایات آمریکا علیه بشریت و همچنین آشکارسازی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

وی با اشاره به اینکه طی سالهای مختلف، اتفاقاتی برای ایران اسلامی رخ داد که بعضا برای ملت و نظام اسلامی، تلخ و ناگوار بودند اما به نوعی عامل پیشرفت و تعالی انقلاب شد اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وقتی به نیات شوم و پلید خود در سرنگونی نظام نوپای اسلامی دست نیافتند، تلاش کردند با ترورهای مذبوحانه و بزدلانه، جریان انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند.

حجت الاسلام ناصر، افزود: منافقین کوردل و حامیان آنها پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، تلاش کردند با ترور شخصیت‌های نظام، اصل انقلاب را به حاشیه برده و به شکست و اضمحلال بکشانند اما خون شهدای ترور، درخت انقلاب را تنومندتر از قبل در مسیر خود حفظ کرد.

وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان، اظهار داشت: هر چند که حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، رویدادی تلخ و ناگوار برای کشور بود اما جنایات و چهره پلید نفاق و شیطان بزرگ را به درستی نمایان کرد.

حجت الاسلام ناصر، ادامه داد: سوء قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب توسط گروهک تروریستی منافقین در ۶ تیر ماه ۱۳۶۰، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب به دست منافقین در ۷ تیرماه ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق در ۷ تیرماه ۱۳۶۶، ترور شهید محمد کچویی رییس زندان اوین به دست منافقین در ۸ تیرماه ۱۳۶۰، شهادت آیت الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد به دست منافقین در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر و خدمه در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ بخشی از جنایاتی است که با حمایت آمریکا و استکبار جهانی صورت گرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: جنایات آمریکا به عنوان یک غده سرطانی و تفکر صهیونیستی آنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، شاید چندین جلد کتاب باشد که همه این جنایت ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم استکبار جهانی در راس آمریکا و کاسه لیسان آنها، دست داشتند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه آمریکای جهانخوار که خود را کد خدای جهان می داند و برای دستیابی به اهداف نامشروع خود با حربه موضوع حقوق بشر، لشکر کشی به راه انداخته و دست به کشتار می زند درحالیکه در خود این کشور حقوق بشر معنی نداشته و رعایت نمی شود، افزود: در جنایت هایی که این کشور مرتکب می شود به هیچ وجه زن و کودک و پیر و جوان برایشان مهم نیست اما وقتی در ایران به حق یک نفر اعدام می شود جار و جنجال به راه انداخته و به دروغ ادعای طرفداری از حقوق بشر می کنند.

وی با بیان اینکه باید واقعیت های آمریکا را به نسل جوان یادآوری و تبیین کرد، اظهار داشت: از رسانه ها انتظار می رود چهره واقعی آمریکای جنایتکار را به نسل جوان نمایان سازند و دست این شیطان بزرگ را بیش از پیش رو کنند.

حجت الاسلام ناصر، افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا، برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به صورت مجازی برگزار می شود و امروز /پنجشنبه /۱۰ تیر ماه/ مراسم زیارت عاشورا بعد از اقامه نماز عشاء با مداحی حاج سید محمود حسینی در حسینیه اعظم زنجان برگزار و آیت‌الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی نیز سخنران این مراسم خواهد بود.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha