۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84386576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریم‌های سنگین نتوانست مانع پیشرفت کشور شود

سنندج – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کشور با تحریم های سنگینی از طرف دشمنان مواجه بوده اما با رهبری فرزانه انقلاب این تحریم ها به فرصت تبدیل شده و نتوانست مانع پیشرفت شود و امروز در تمام زمینه ها حرفی برای گفتن داریم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه در بازدید از شهر زرینه و دیدار با روحانیون بخش کرفتو این شهرستان اظهار داشت: مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای وظیفه مسوولین را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و زیربنایی بالا برده است.

وی اضافه کرد: مردم با مشارکت خود جواب دندان شکنی به دشمنان  قسم خورده نظام داده اند و این مشارکت در دیواندره به ۶۲ درصد رسید که نشان از وفاداری به نظام و اتحاد مردم در این شهرستان دارد.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: خدمت بی منت به مردم انقلابی شهرستان دیواندره و صداقت در گفتار و کردار از وظایف اصلی مسوولان شهرستان است که رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همه ما روحانیون و سایر افراد باید قدردان خون شهدا باشیم که امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی های آنها در جبهه های جنگ علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است .

وی افزود: مشکلات معیشتی روحانیون شهرستان دیواندره را به جد پیگیر خواهم بود ودر کنار آنها برای امید دادن به مردم با استفاده از تریبون مساجد تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کردستان سرزمین مجاهدت بوده است یادآور شد: هر کدام از نقاط استان کردستان که در زمان جنگ شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده جذابیت های معنوی بخصوصی به خود گرفته است.

 تحریم‌های سنگین نتوانست مانع پیشرفت کشور شود

فرماندار شهرستان دیواندره هم در این دیدار گفت: در شهرستان دیواندره پتانسیل های خوبی برای جذب سرمایه گذاری وجود دارد و همه تلاش خواهیم کرد که اشتغال پایداری را در شهرستان فراهم کنیم .

جمال ارشدی به برگزاری  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود : شهرستان دیواندره رتبه یک استان را در بحث مشارکت کسب کرده که جواب محکمی به نقشه شوم دشمنان داده و قابل تقدیر است .

وی اظهار داشت : در سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی های انجام گرفته می‌توانیم مشکلات حوزه روحانیون و سایر مردم را با تامین و جذب اعتبارات به حداقل ممکن برسانیم.

در ادامه مراسم روحانیون بخش کرفتو و شوراهای اسلامی روستاها به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha