ابراز همدردی کارکنان محیط زیست اردبیل با خانواده خبرنگار فقید ایرنا

اردبیل- ایرنا- جمعی از مدیران و کارکنان اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با خانواده خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا ابراز همدردی کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل، معاون مدیرکل، فرمانده یگان حفاظت و کارشناس روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل روز یکشنبه ضمن حضور در ایرنای اردبیل با اهدای گل و قرائت فاتحه‌ای تاثر و تالم خود را از بروز حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان‌غربی ابراز داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در سخنانی گفت: جان‌باختن خبرنگاران جوان خبرگزاری‌ جمهوری اسلامی (ایرنا) و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در جریان حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در محدوده شهرستان پیرانشهر بسیار دردناک بود.

سعید شهند افزود: خبرنگارانی که در آن حادثه حضور داشتند و آسیب دیدند، جزو رسانه‌ای‌های تاثیرگذار در حوزه محیط زیست بودند و به ویژه جان‌باختن ۲ خبرنگار ضایعه‌ای برای ایرنا، ایسنا و جامعه رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود، بیان کرد: رسانه‌ها از جمله ایرنا همواره در زمینه مسائل زیست محیطی کمک حال و همراه سازمان حفاظت محیط زیست بوده‌اند و امید می‌رود این نگاه حمایتی همچنان با قوت و قدرت ادامه یابد.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه دوم تیرماه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر چهارشنبه در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه جان خود را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha