عناوین روزنامه‌های ششم تیرماه خراسان رضوی

روزنامه‌های خراسان رضوی روز یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰ مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: جولان غیرقانونی هزار صرافی مجازی

عکس نخست این روزنامه با عنوان "انتقام بزدلانه بقایای «فرقان» از آیت‌الله خامنه‌ای"، تصویری از ترور نافرجام رهبر انقلاب در اوایل انقلاب اسلامی است.

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود عنوان"کشف رود؛ خرداد ۱۴۰۰ گذشت..." را منتشر کرد و در زیر آن نوشت: بهره‌برداری از فاز اول تصفیه‌خانه سپتاژ در کشف رود به آذرماه موکول شد.

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی، تصویری از رونمایی از ۳ دستاورد فناورانه و دانش بنیان در مشهد با حضور تولیت آستان قدس رضوی است.

روزنامه قدس:

این روزنامه با اشاره به برگزاری نخستین رژه نظامی حشدالشعبی عراق با حضور نخست وزیر این کشور "، تیتر زد: نمایش قدرت مقاومت

عکس نخست روزنامه قدس، نیز تصویری از رونمایی از ۳ دستاورد فناورانه و دانش بنیان در مشهد با حضور تولیت آستان قدس رضوی است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:

"نگران دز دوم واکسن کرونا نباشید" تیتر نخست این ویژه‌نامه روزانه استانی به عنوان واکنش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شلوغی برخی مراکز تزریق واکسن است. 

عکس صفحه نخست ویژه‌نامه قدس، با عنوان "اکران کسادی در سینماها" تصویری مرتبط در این زمینه است. 

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه عنوان "اشتراک گذاری حریم خصوصی مشترک!"  را در جایگاه تیتر نخست منتشر کرد و در زیر آن نوشت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد اطلاعات هویتی و داده‌های شخصی اقتصادی مشترکان برخلاف قانون در اختیار شرکت‌های فروش اینترنت قرار می‌گیرد.

عکس نخست روزنامه شهرآرا، تصویری از افتتاح پردیس مادر و کودک در مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha