نماینده بوشهر :حضور مردم در انتخابات جمهوریت نظام را به نمایش گذاشت

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات بهترین نوع تبلور و تجسم جمهوریت نظام است که با مشارکت مردم در این دوره از انتخابات تحقق یافت.

عبدالکریم جمیری شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: همین مردمی که انقلاب را به رهبری امام راحل ایجاد کردند تاکنون با حضور در صحنه‌های مختلف به خصوص در صحنه انتخابات با عدد و رقم نشان دادند که پای هدف‌های اساسی نظام خود هستند و سختی‌ها، دشواری‌ها، توطئه ها،تحریم‌ها، جنگ، محاصره اقتصادی و تبلیغات رسانه ای دشمن هیچ تاثیری در اراده آنان نداشته است. 

وی بیان کرد: مردم ما می‌دانند جمهوریت برای حاکمیت ارزش‌های دینی برای حفظ آزادی، استقلال، کرامت، شرافت، تغییر اساسی در زندگی، توسعه و پیشرفت جامعه زیر سایه اسلام با همت نیروهای توانمند و استعدادهای سرشاری که در این سززمین وجود دارد می‌خواهند.

جمیری با بیان اینکه هر چند ممکن است در دوره ای مسئولان کم کاری داشته و مردم از این روند نگران باشند و ما این حق را به آنان می‌دهیم گفت: اما امروز مردم نشان دادند که پای سختی‌ها و دشواری‌ها ایستاده اند.

وی ادامه داد: دشمن به بهانه کمبودها و ضعف‌ها همواره در تلاش بوده که مردم را از حضور در صحنه انتخابات منصرف و آنان را کم انگیزه و به این وسیله به جمهوریت و حضور عمومی و حماسی مردم لطمه وارد کند اما حضور پرشور مردم نشان داد که این حربه دشمن در مقابل عزم و اراده ملت ایران کارساز نبوده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید هوشیار باشند که اگر از رفتار و عملکرد مدیران گله مند هستند قهر کردن با نظام راه حل مساله نیست و همین حضور حماسی و انتخاب اصلح برای گذر از مشکلات و تغییر شرایط ضروری است.

وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای بیانگر این است که مردم به نظام خود پایبند هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۸۷۸ شعبه اخذ رای و ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۱۷ شعبه همزمان با سراسر کشور ساعت هفت صبح روز جمعه در استان بوشهر آغاز شده‌است.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha