رئیس هیات بازرسی انتخابات کرمانشاه: تخلفات احتمالی سریع بررسی می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه روند برگزاری انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تخلفات احتمالی انتخاباتی نیز به سرعت رسیدگی می‌شود.

«افشین کریمی» عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: براساس گزارش‌های که تا این لحظه به دست ما رسیده حضور مردم در پای صندوق‌های رای چشمگیر و پرشور است و با نزدیک‌شدن‌ به ساعت پایانی انتخابات این حضور پرشورتر می شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی از تخلف حاد انتخاباتی در سطح استان گزارش نشده است که در روند انتخابات تاثیرگذار باشد.

کریمی ادامه داد: گزارش هایی در رابطه با تخلفات انتخاباتی از سوی بازرسان به دست ما می رسد که با سرعت مورد بررسی قرار می گیرند و از بروز مشکل جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد: هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان کرمانشاه فعال است که در هر کدام از آنها یک بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت دارد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه یک سربازرس ویژه نیز بر روند فعالیت ۱۵ شعبه اخذ رای نظارت می کند، گفت: علاوه بر بازرسان و سر بازرسان استان ۲۱ بازرس ویژه نیز از سوی وزارت کشور بر روند انتخابات در کرمانشاه نظارت دارند. 

کریمی افزود: از این آمار هفت بازرس ویژه در شهرستان کرمانشاه، ۲ بازرسی ویژه در شهرستان اسلام آباد و در هر یک از شهرستان ها یک بازرس ویژه حضور پیدا کرده اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha