رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی رای دهندگان خوزستانی بسیار مطلوب است

اهواز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی رای دهندگان خوزستانی بسیار مطلوب است که این موضوع جای تحسین دارد.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اهواز، در جمع خبرنگاران بیان کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های اخذ رای خوب و ناظران بهداشتی به تمام شعب سرکشی می‌کنند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای افزود: خوشبختانه بیشتر رای دهندگان از ماسک استفاده کرده و دیگر موارد بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از رای دهندگان درخواست داریم به محض اینکه رای خود را به صندوق ها انداختند، شعبه را ترک کنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود؛ همچنین به هنگام رای دادن فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از خودکار شخصی استفاده کنند. 

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای رای دهی بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونایی در نظر گرفته شده افزود: صندوق‌های سیار به درون مراکز درمانی رفته و بیماران می‌توانند نسبت به رای دادن اقدام کنند. 

ابول نژادیان با بیان اینکه انتخابات نمادی از مردم سالاری دینی است و این مشارکت مردمی در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرین است بیان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باعث اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از ساعت هفت روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha