رای اولی‌های اصفهانی:  اقتصاد اولویت نخست و مهم کشور است

اصفهان- ایرنا - برخی از رای اولی‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا در اصفهان شرکت کردند اظهار داشتند: حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع تولید اولویت نخست کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عباس صالحی یکی از جوانان اصفهانی در یکی از شعب اخذ در شمال شهر این شهر به ایرنا گفت: برای نخستین بار است  که در انتخابات شرکت دارم و این موضوع برای من تجربه‌ای خاص و مهم است.

وی با بیان اینکه هم اینک احساس مفید بودن در تعیین سرنوست کشورم دارم گفت: امیدوارم تجربه نخست من باعث شود با یک انتخاب اصلح کشور به سمت پیشرفت و عدالت حرکت کند.

وی مسائل اقتصادی را مهمترین موضوع محوری کشور عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در باره حضور در انتخابات، امیدوارم موانع تولید در کشور حل شود و چرخ اقتصادی کشور بدون نیاز به سایر دنیا بچرخد.

صالحی تاکید کرد: همه با هم باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم و به سمت قله‌های پیشرفت و افتخار حرکت کنیم.

همچنین هانیه کریمی کلاس دوازدهم که برای نخستین بار در انتخابات شرکت کرده بود به ایرنا گفت: از این که برای نخستین بار رای می‌دهم خوشحالم چون رای حق من است و همه باید از حق خود دفاع کنند.

وی سربلندی کشور و نابودی دشمنان را از دیگر اهداف خود برای شرکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: انتظار داریم منتخبان ملت مشکلات مردم به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی را حل کنیم.

کریمی گفت: امیدوارم مسوولان نیز به داد مردم برسند و به نیازهای آنها توجه داشته باشند.

نرگس گلستانی دانشجوی رشته ریاضیات نیز که برای نخستین بار در انتخابات ریاست جمهوی شرکت کرده بود گفت: اولویت مهم ما مشکلات اقتصادی است و جوانان یکسری نیازهای دارند که  بایدحل شود.

وی انتظارات مردم از منتخبان را حل مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: در بخش بانوان نیز بنا بر آنچه در قرآن آمده نباید بین مرد و زن تفاوت باشد.

 در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان فعالیت دارند.

۳۵ هزار نفر در امر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در شهرستان اصفهان همکاری دارند.

شهرستان اصفهان دارای ۶ بخش، ۱۹ دهستان و ۱۴ شهر است.

جمعیت شهرستان اصفهان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بوده‌است‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha