طرح حامیان سلامت جمعیت هلال احمر قزوین در حوزه‌های انتخاباتی اجرا شد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر قزوین از استقرار حامیان طرح سلامت جمعیت هلال احمر به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای استان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، حسن آصفی در این رابطه اظهار داشت: ۵۲۰ عضو این جمعیت در راستای اجرای طرح حامیان سلامت و از زمان آغاز رای‌گیری برای حفظ سلامت مردم در پای صندق‌های رای حضور پیدا کرده و بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر استان با ارایه توصیه‌های بهداشتی به رای‌ دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش این ویروس کمک می‌کنند.

آصفی با بیان اینکه اقدام جهادی یاد شده از سوی اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر در جهت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و در راستای لبیک به سخنان گهربار مقام‌ معظم رهبری پیرامون جهاد دعوت اجرا شده، تاکید کرد: این اعضا به عنوان حامیان سلامت، جلوه‌ای دیگر از ایثار و نوع‌دوستی را در روز انتخابات به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به حضور اعضای هلال‌ احمر در این طرح، اضافه کرد: وظیفه اعضای هلال‌احمر، نظارت بر اجرای دقیق نکات بهداشتی، ارایه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی‌ کننده است.

استان قزوین دارای ۹۴۵ هزار و سه نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

هم اکنون چهار هزار و ۳۶۷ نفر در روستاها و ۸۲۵ نفر در شهرهای استان قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha