مشارکت اصناف و بازاریان اهواز در انتخابات چشمگیر است

اهواز - ایرنا - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: مشارکت حداکثری مساله سرنوشت سازی برای کل کشور است و در این راستا تاکنون شاهد مشارکت قابل توجه اصناف و بازاریان اهواز در این دوره از انتخابات هستیم.

ابوالقاسم کوره‌چینی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازاریان و کسبه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند و در این دوره نیز این امر به صورت چشمگیر قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است گفت: شتاب در رشد اقتصادی کشور از جمله مطالباتی است که باید تصمیم گیران آینده کشور به آن توجه کنند. 

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز ادامه داد: مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات، به کارگیری مدیران توانمند و کارشناسان کارآمد را در پی دارد.

کوره‌چینی بازار و اصناف را از جمله ارکان مهم اقتصادی کشور دانست و افزود: مشارکت بالا در انتخابات باعث تقویت دولت آینده خواهد شد.

وی بیان کرد: دولتی که دارای توانمندی بالا در زمینه به کارگیری نیروهای کارآمد باشد با قدرت بیشتر در صحنه‌های مختلف از جمله مسایل اقتصادی حضور پیدا خواهد کرد.

وی رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه معیشت و اقتصاد را درگرو مشارکت بالای مردم در انتخابات بیان کرد و گفت: مردم با انتخاب اصلح می‌توانند مسیر اداره کشور را در مسیر درست قرار دهند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha