شایعه باطل شدن برخی آرای الکترونیکی در اصفهان صحت ندارد

اصفهان- ایرنا- مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان اصفهان گفت: باطل شدن برخی آرای الکترونیکی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اصفهان صحت ندارد.

علی‌اصغر احمدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری در اصفهان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود افزود: تاکنون هیچ رای‌ الکترونیکی در جریان برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری باطل نشده است و رای مردم محفوظ است.

وی ادامه داد: این نوع رای‌گیری به زیرساخت‌هایی مانند تلفن، اینترنت و مسائل نرم‌افزاری نیاز دارد.

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای اولین بار است که در شهرستان اصفهان به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود بروز برخی مشکلات در این زیرساخت‌ها و سرعت برگزاری آن را طبیعی دانست.

وی تصریح کرد: درهرحال برگزاری رای‌گیری الکترونیکی باید از جایی آغاز می‌شد تا به حل مشکلات موجود در این مسیر آگاهی یابیم.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان فعالیت دارند.

شمار واجدان شرایط رای دادن در شهرستان اصفهان یک‌میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر است.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای در شهرستان اصفهان فعالیت دارند.

۳۵ هزار نفر در امر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در شهرستان اصفهان همکاری دارند.

شهرستان اصفهان دارای ۶ بخش، ۱۹ دهستان و ۱۴ شهر است.

جمعیت شهرستان اصفهان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha