رییس دادگستری تیران و کرون: نگاه‌ دنیا به  انتخابات ایران است

اصفهان-ایرنا - رییس دادگستری تیران و کرون در غرب استان اصفهان گفت: نگاه‌های بین المللی دوست و دشمن نظام متوجه انتخابات ایران است و بر تصمیمات آنان اثر می‌گذارد.

سجاد پناهی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام متفاوت در جهان و اثرگذاری بر کشورهای دنیا، نگاه مردم و سیاستمداران خارجی را متوجه خود کرده است.

به گفته وی، جوامع استقلال طلب و جبهه مقاومت حرکت آزادی خواه و مشارکت سیاسی ایران را رصد می‌کنند و اینگونه اتفاقات در پیروزی آنان و الگوبرداری در مبارزه با دشمنان نقش دارد.

 رییس دادگستری تیران و کرون با بیان اینکه حضور در انتخابات از نظر شرعی و مادی مورد اهمیت است، تصریح‌کرد: تحول در زندگی دنیایی و دست‌یابی به اهداف اقتصادی نیز متوجه همین مشارکت و حضور حداکثری است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود : اگر این برنامه‌ریزی دشمن به نتیجه برسد آنگاه بر روابط بین المللی و دفاع از حقوق ملی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

پناهی یادآورشد: مشارکت بالای سیاسی ملت ایران، تیم سیاست خارجه کشور را برای پیگیری امور در جوامع بین المللی تقویت و به پشتوانه مردم منافع ملی را پیگیری خواهند کرد.

رییس حوزه قضایی تیران با اعتقاد بر اینکه کشور در عرصه‌های نظامی قدرت پیدا کرده  است که دشمن جرات حمله ندارد، تصریح‌کرد: تقویب جبهه نرم که مشارکت انتخاباتی مصداقی از آن است، دشمن را برای اهداف شوم و دست یابی به منافع ملی ناامید می‌کند.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ‌رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان است.

تیران و کرون با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که از بیش از ۵۰ درصد جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha