کمبود تعرفه‌ در حوزه انتخاباتی شهرستان اصفهان نخواهیم داشت
عکس آرشیوی است

اصفهان- ایرنا- مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان اصفهان در باره تعرفه‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس جمعیت رای‌دهنده سال‌های گذشته شُعبه‌ها، بیش از نیاز هر شعبه، تعرفه در اختیار آنان قرار گرفته است و در این زمینه کمبودی نخواهیم داشت.

علی اصغر احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری نیز در اصفهان بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و نیازی به تعرفه نیست.

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اضافه کرد: تعداد شُعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده در شهرستان اصفهان نسبت به دوره‌های قبلی انتخابات ۲۰ درصد افزایش داشت.

مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان اصفهان اظهار داشت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری، یک‌هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان فعالیت دارند.

وی تعداد عوامل اجرایی این دوره از انتخابات را در شهرستان اصفهان ۳۵ هزار نفر برشمرد و به حضور ناظران بهداشت در شعبه‌های رای‌گیری نیز اشاره کرد.

احمدی همچنین به گَندزدایی و ضدعفونی شُعبه‌های اخذ رای در این شهرستان برای حفظ سلامت عوامل اجرایی و رای‌دهندگان اشاره و خاطرنشان کرد: دستکش یکبار مصرف و ماسک در شعبه‌ها در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

شمار واجدان شرایط رای دادن در شهرستان اصفهان یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر است.

شهرستان اصفهان دارای ۶ بخش، ۱۹ دهستان و ۱۴ شهر است.

جمعیت شهرستان اصفهان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بوده‌ است‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha