۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۵
کد خبر: 84371346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار هشترود: حضور گسترده در انتخابات عزت ملی را تقویت می‌کند

مراغه- ایرنا- فرماندار هشترود گفت: شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه از یک سو باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و از سوی دیگر عزت ملی را تقویت می‌کند. 

امین امینیان روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان از چندین ماه قبل بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند و حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق رای جواب دندان‌شکنی برای آنان خواهد بود.

وی حضور حداکثری را نویدبخش تقویت امنیت و پایداری کشور در مقابل دشمنان دانست و بیان کرد: همه ملت باید برای برگزاری یک انتخابات رقابتی، پرشور، سالم و در چارچوب قانون مشارکت کنند تا دولت بعدی با پشتوانه مردمی در مسیر رفع مشکلات گام بردارد.

فرماندار هشترود شرکت در انتخابات را جزو حقوق ملت ایران بیان کرد و ادامه داد: شرکت نکردن در انتخابات آسیب جدی به کشور وارد می‌کند و همگان باید از حق رای خود و در نهایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کنند.

وی ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، اضافه کرد: ۴۸ هزار نفر واجد شرایط رای در این شهرستان سکونت دارند که هزار و ۹۰۰ نفر از آنان رای‌اولی هستند و  هزار و ۵۰۰ نفر هم عوامل اجرایی، نظارتی و حفاظتی برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه را بر عهده خواهند داشت.

رییس ستاد انتخابات هشترود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: در دوره گذشته انتخابات در ۱۷ روستا به خاطر حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیداها برگزار نشد اما امسال جمعیت پنج روستای شهرستان نیز از ۲۰ خانواده فراتر رفته است و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در ۱۳۹ روستای شهرستان برگزار خواهد شد.

امینیان اظهار داشت: ۱۱۰ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است که ۴۶ صندوق ثابت و مابقی سیار خواهد بود.

به گفته وی از این تعداد ۲۴ صندوق ثابت شهری، یک مورد سیار شهری، ۸۵ صندوق روستایی که از این تعداد هم ۶۰ مورد سیار و مابقی ثابت روستایی خواهد بود.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی روز جمعه، ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و هریک از مسئولان و رهبران فکری جامعه از زاویه نگاه خود، ملت را به حضور در پای صندوق رای دعوت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha