حضور در انتخابات، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در پای صندوق‌های رای را باید به معنای اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های نظام دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مجید تلخابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدون شک مردم با مشارکت پرشور در انتخابات اتحاد و انسجام ملی ما را به جهانیان نشان خواهند داد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان خواهان کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند و برای رسیدن به این خواسته خود از هر توطئه ای فروگذار نبوده اند، افزود: بدون شک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است و توطئه های آنان را خنثی و بی اثر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین تلخابی اظهار داشت: مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون در همه عرصه ها از جمله انتخابات حضوری پرشور و مسوولانه داشته و حمایت و وفاداری خود را به نظام به نمایش گذاشته اند و بدون شک فردا نیز شاهد تحقق این موضوع و ثبت حماسه ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانشان مطرح کردند حضور مردم در انتخابات نشان دهنده پشتوانه مردمی نظام است و در افزایش اقتدار کشور تاثیر بی نظیری دارد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برخی از مردم گلایه هایی دارند که به جا و درست است اما مشکلات با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح که توان اداره امور اجرایی را به شکل مناسب و مطلوب داشته باشد، مرتفع می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha