تنها راه برون رفت کشور از مشکلات کنونی، عقلانیت در حوزه اقتصاد است

قزوین- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مشکلات اقتصادی، مهمترین دغدغه مردم است و تنها راه برون رفت از معضلات کنونی، عقلانیت در حوزه اقتصاد است.

به گزارش ایرنا، لطف الله سیاهکلی روز چهارشنبه در جمع حقوقدانان در مسجد محمد رسول الله، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان، گفت: مجلس باید عقلانی و به دور از احساسات کار کند و این مسأله مصداق آن است که انسان عقلانی فکر و سپس عمل نماید.

وی گفت: دین اسلام نیز انسان را به عقلانیت در عمل دعوت کرده و اصلا دین برای تکمیل عقلانیت آمده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تأکید کرد: امروز میزان توجه مجلس به قانون باید افزایش یابد و من به عنوان وکیل مردم اعتقاد دارم که مجلس قانون مدار خروجی حکومت اسلامی خواهد بود.

سیاهکلی با بیان اینکه چرا تعداد وکلا متناسب با جمعیت کشور نیست؟ تصریح کرد: چرا ما باید تعداد کمی وکیل داشته باشیم که دسترسی مردم به آنها کم باشد درحالیکه ما هم به وکیل خانواده و هم پزشک خانواده نیاز داریم. 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: وکیل باید در خدمت مردم باشد و در دسترس نبودن وکلا برای مردم نشان دهنده یک ایراد در قانون است.

سیاهکلی در ادامه با اشاره به شاخصه های کاندیدای اصلح، بیان کرد: ما نیازمند آن هستیم که شخصی وارد قوه مجریه شود که بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند و رئیس قوه مجریه باید بداند وظیفه اش چیست و در میدان عمل جراح اقتصاد باشد.

سیاهکلی، معیارهای انتخاب اصلح را که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است مرجع اصلی انتخاب عنوان کرد و گفت: ما در انتخابات ریاست جمهوری و حتی شوراهای شهر و روستا باید با عقلانیت انتخاب کنیم و این رمز پیشرفت کشور در چهار سال آینده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha