۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 84364099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عوامل اجرایی انتخابات در گچساران سه هزار نفر هستند

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت:سه هزار نفر عامل اجرایی در مناطق روستایی و شهری ؛ برگزاری انتخابات بیست و هشتم خرداد امسال در این شهرستان را برعهده دارند.

علیرضا اتابک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد در بخش های مختلف آموزش های لازم را فرا گرفته اند تا با آمادگی کامل کار انتخابات پیش رو در گچساران را انجام دهند.

فرماندار گچساران تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌های  مجریان انتخابات در این شهرستان است.

فرماندار گچساران عنوان کرد:با توجه به آمار موجود ۱۰۳ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هستند که از این تعداد هشت هزار و ۱۰۰ نفر برای نخستین بار در انتخابات امسال شرکت خواهند کرد.

اتابک ابراز داشت: انتخابات پیش رو در  ۱۴۶ شعبه دراین شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد شعب اخذ  ۷۶ مورد در شهر و ۷۰ شعبه در روستاهاست.

وی بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۶ شعبه در مدارس، ۵۹ شعبه در مساجد و حسینیه ها و مابقی در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهد شد.

۲۸ خرداد امسال شهرستان گچساران شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha