امام جمعه کرمانشاه: رییس جمهوری آینده باید با فساد مقابله کند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، گفت: رییس‌جمهوری آینده ایران اسلامی باید در واقع عدالت‌جو و مبارز جدی با فساد باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در مسجد جامع، با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است، افزود: مردم باید حتما پای صندوق های رای حضوری پر شور داشته باشند.

وی با اشاره بروز برخی تخلفات در کشور گفت: رییس‌ جمهوری آینده ایران اسلامی باید با عدالت محوری تقویت کننده تولید و اشتعالزایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان نیاز به توجه دارند، افزود: کسی باید انتخاب شود که زخم های اصلی ایران اسلامی همچون بیکاری را به مرور زمان درمان کند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز از مردم انقلابی توقع می رود که علاوه بر حضور پرشور پای صندوق های رای دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

آیت الله علما ادامه داد: حضور مردم برای تعیین آینده کشور در عین پایبندی به اسلام نشان از قدرت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

جمهوریت و اسلامیت ضامن آینده درخشان ایران

امام جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه هایش با یادآوری اینکه توجه به جمهوریت و اسلامی بودن، ایران امروز در جهان به قدرت رسیده است، اظهار داشت: جمهوریت و اسلامی بودن تضمین کننده آینده درخشان ایران اسلامی است.

آیت الله علما افزود: امام خمینی (ره) با توکل به صراط مستقیم و بندگی خدا توانست در برابر جهان غرب و شرق بایستد و انقلاب را پیروز کند.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم در کارها پیروز باشیم و کشور را به تعالی برسانیم باید بندگی‌ خداوند را بجا بیاورد و پیرو راه او باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، گفت: جمهوریت و اسلامیت ایران جهان را تحت تاثیر قرار داده و برای نیروهای استکبار یک زلزله محسوب می شود.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha