مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام سیاسی کشور است

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس ستاد انتخاباتی "سحر" سید ابراهیم رئیسی در لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام سیاسی کشور و یکی از عوامل قدرت ایران در رایزنی‌های بین المللی است.

به گزارش ایرنا سید حجت الله کلانتری روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد سحر با اصحاب رسانه اظهار کرد: در یک نظام سیاسی مردمی اصل بر مشارکت مردم است به نحوی که در وصیت نامه حضرت امام (ره) و سخنان مقام معظم رهبری به ضرورت این مهم سفارش شده است.

وی اضافه کرد: این دوره از انتخابات به دلیل اینکه اولین انتخابات بعد ۴۰سالگی انقلاب است و از طرفی رهبر معظم نیز راهبردهای مشخصی را بر اساس گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف ترسیم و ارائه داده اند، نسبت به ادوار گذشته حساسیت بیشتری دارد. 

وی با اشاره به نظام مردم سالاری در کشور خاطر نشان کرد: اگر انتخابات منجر به انتخاب اصلح شود، می توان ریل گذاری مناسبی را انجام داد تا قطار انقلاب بتواند با موفقیت به اهداف خود برسد.

رئیس ستاد انتخاباتی سحر سید ابراهیم رئیسی در لرستان یادآور شد: دولت در بخش های مختلف با مشکلات زیادی روبرو است و چنانچه دولت کارآمدی روی کار بیاید می‌تواند باعث تحول و حل مشکلات مردم باشد که البته دولت منتخب بایستی برنامه اقدامات خود را ترسیم کند و موجب تحولات عظیمی در کشور شود.

کلانتری همچنین با بیان اینکه ستاد سحر در ۱۱ شهرستان لرستان شکل گرفته است اضافه کرد: این ستاد از نظر امکانات مالی با حضور خودجوش جوانان اداره و در فعالیت های آن از تخریب پرهیز می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی‌های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عملگرا بودن مبنی بر تحول گرایی است که نمونه آن را مردم در دستگاه قضایی مشاهده کردند بنابراین توانمندی وی بر کسی پوشیده نیست و در ستاد سحر نیز تلاش می شود عدالت خواهی، مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد این نامزد انتخاباتی تبلیغ و از رقیب هراسی پرهیز شود.

کلانتری یادآور شد: شخصیت آقای رئیسی مثل دوره های قبل نیست که اختیار استان را در دست مسئول ستاد قرار دهد و مسئول ستاد تمام سوء استفاده ها را از آن انجام دهد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha