مشارکت مردم در انتخابات در همه شئون کشور تاثیرگذار است

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در همه شئون کشور تاثیرگذار است و این در حالی است که برخی افراد و جریانها قصد دارند مشارکت مردم در کمترین سطح خود باشد.

عزت الله اکبری تالارپشتی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز توسعه فناوری های پیشرفته دانشگاه فردوسی مشهد افزود: برخی از مردم از بی‌کفایتی برخی مسوولان کشور ناراضی هستند ولی با نظام هیچ زاویه ای ندارند و در روز ۲۸ خرداد ماه با مشارکت خود در پای صندوقهای رای حمایت خود را از نظام به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی ادامه داد: در گذشته هم از صنایع استان و شهر مشهد بازدید انجام شده بود ولی امروز شاهد صنعتگران جوان که تحصیلات عالیه دارند هستیم و اکنون در محیط دانشگاه، صنعت و دانش  به هم پیوند خورده‌اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشور سالها به دنبال این اتفاق بود و اکنون در دانشگاه فردوسی مشهد نمونه اجرایی آن به چشم می‌خورد.

وی افزود: اکنون جوانان تحصیل کرده و فرهیخته در محیط دانشگاه به کمک صنایع آمده اند و در آینده شاهد رفع مشکلات صنایع و تولید داخلی خواهیم بود.

اکبری ادامه داد: یکی از مشکلات کشور که در استان خراسان رضوی بسیار مشهود است، صادرات بدون بسته بندی مناسب و خام زعفران به سایر کشورها است که آن کشورها با بسته بندی مجدد آن را به چند برابر قیمت به کشورهای دیگر می فروشند و این در حالی است که می‌توانیم در کشور خود با برنامه ریزی مناسب ارزش افزوده بسیار در این زمینه به دست آوریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha