زمان پخش برنامه نامزدهای انتخاباتی از صدا و سیمای خراسان رضوی اعلام شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی زمان پخش ویژه برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میاندوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی این استان را اعلام کرد.

روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی روز سه‌شنبه به نقل از محسن نصرپور گزارش داد: نامزدهای انتخاباتی برای نخستین‌بار در تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برنامه اختصاصی خود در استان های مختلف کشور از جمله خراسان رضوی را به صورت تلویزیونی ارائه می‌کنند.
وی بیان کرد: بر این اساس علیرضا زاکانی در روز ۱۹ خرداد، محسن رضایی در ۲۰ خردادماه،   سیدابراهیم رییسی در ۲۱ خرداد، سعید جلیلی در ۲۲ خرداد، عبدالناصر همتی در ۲۳ خرداد، محسن مهرعلیزاده در ۲۴ خرداد و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ۲۵ خرداد در سیمای استانی خراسان رضوی برنامه اختصاصی دارند.

وی ساعت پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از شبکه استانی خراسان رضوی را ۱۶:۳۰ و نیز ۲۳:۲۰ عنوان کرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی همچنین از قرعه‌کشی ساعات پخش رادیویی و تلویزیونی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای میاندوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور نمایندگان نامزدها و اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبر داد.

نصرپور افزود: بدین ترتیب "آیت‌الله غلامرضا مقیسه" در روزهای ۲۰ و ۲۵ خردادماه در تلویزیون و روزهای ۲۰ و ۲۲ خردادماه در رادیو، آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی مصلی" برای روزهای ۲۱ و ۲۳ خردادماه در رادیو و برای روزهای ۲۱ و ۲۳ خردادماه در تلویزویون و آیت‌الله "عباس شاه‌رفعتی" در روزهای ۲۲ و ۲۴ خردادماه در تلویزیون و در روزهای ۱۹ و ۲۵ خردادماه در رادیو برنامه دارد.

وی ساعت پخش برنامه تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان در شبکه‌ صدا و سیمای خراسان رضوی را ساعت ۱۸، ۲۰:۲۰ و ۲۱:۴۵ عنوان کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha