۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84356008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه کانال‌های شبکه آبیاری دشت قزوین ایمن سازی شود

قزوین - ایرنا - مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان در کانال‌های آبیاری دشت قزوین هستیم و باید برای ایمن سازی آنها و جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ اقدام شود.

به گزارش ایرنا، قدرت الله مهدیخانی روز یکشنبه در بازدید از مسیر کانال آبیاری دشت قزوین که با همراهی حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت  هلال احمر استان و چند تن از مسئولان آتش نشانی و آب منطقه ای استان انجام شد، اظهار داشت:  هر سال با گرم شدن هوا، شاهد شنا وآب تنی مردم در کانال آبیاری دشت قزوین هستیم و متاسفانه تعدادی از آنها در کانال های آب غرق می شوند.
وی گفت: تکرار این حوادث به رغم داغدار نمودن خانواده ها، خسارات سنگینی را نیز به بخش کشاورزی به جهت قطع جریان آب جهت جستجوی اجساد وارد می آورد.  
مهدیخانی افزود:مدیریت بحران استان تعدادی از نقاط حادثه خیز موجود در مسیر کانال آبیاری دشت قزوین را به عنوان نقطه خطر مشخص کرده است که به رغم هشدارها و اخطاریه ها تجمع مردم برای شنا در این نقاط بسیار جای تعجب و تاسف دارد.
وی با تاکید بر ایمن سازی مسیر کانال های درون شهری توسط شهرداریها و مناطق برون شهری توسط شرکت آب منطقه ای و همچنین ورود دستگاه قضا در این خصوص، بر لزوم جدی گرفتن خطرات شنا در کانال های آبیاری تاکید کرد و از مردم خواست با سهل انگاری، جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha