برترین‌های جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با معرفی برترین‌ها در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد پایان یافت.

به گزارش ایرنا، هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری در بخش زیر ۱۸ سال رضا اسدی، مائده شجاعی و کوثر حامدی را شایسته تقدیر دانست.

براساس نظر هیات داوران در این آیین در بخش زیر ۱۸ سال به‌ترتیب امیرعباس ایزدی دستگردی از شهرستان شهرکرد، زینب احمدیان و فاطمه‌سادات حسینی از بوشهر برگزیدگان نخست تا سوم شدند.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در بخش دانشجویی هیچ اثری را حائز دریافت رتبه نخست تا سوم ندانست و از خاطره شیوندی، سید عماد حسینی سرخی و مهدی طهماسبی دزکی تقدیر کرد.

براساس نظر هیات داوران این جشنواره دادیار حامدی، فرزانه میرزاخانی هفشجانی و رقیه زمان‌پور شایسته تقدیر در بخش بزرگسالان این جشنواره شدند.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری در بخش بزرگسالان این جشنواره مقام نخست را به سمیه تورجی از شیراز، رتبه دوم را به معصومه مهری قهفرخی از چهارمحال و بختیاری و عنوان سوم را به محسن کاویانی اختصاص داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: انجمن آیینی شعر رضوی در این استان تشکیل و فعال شود.

ابراهیم شریفی تاکید کرد: این استان از طرفیت بسیار مطلوبی برای تشکیل و فعالیت انجمن آیینی شعر رضوی برخوردار است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برای تقویت کیفی و کمی مرتبط با شعر رضوی در بخش‌های مختلف، آمادگی کمک به هنرمندان فعال در این حوزه را دارد.

شریفی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش ادبیات رضوی و مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیون نیز گفت: وجود امام رضا (ع) به همراه حضرت معصومه و حضرت شاهچراغ مایه برکات زیادی برای ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی تاکید کرد: باید از ظرفیت این بزرگواران برای ارتقای کمی و کیفی امور فرهنگی به‌ویژه در بخش شعر بهره‌گیری شود.

وی یادآور شد: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با شور و نشاط بالا شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنند و با حضور عملی خود در میدان، توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری از همایون علیدوستی شهرکی، انسیه موسویان و کبری موسوی قهفرخی به‌عنوان هیات داوران قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha