تخریب های انتخاباتی موجب دلسردی مردم در مشارکت می شود

گچساران- ایرنا- رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدگفت: نامزدهای انتخاباتی بدون تندی، بداخلاقی، اتهام‌زنی با رعایت موازین شرعی و اخلاقی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند تا مردم نسبت به حضور در انتخابات دلسرد نشوند.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی  روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،با بیان اینکه در انتخابات باید اعتماد مردم را به نظام سیاسی بیشتر کنیم افزود: برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اعتماد از دست رفته که بر اثر سو مدیریت ها در بخشی از جامعه حاکم شده باید دوباره بدست بیاید.

وی بیان کرد: ایجاد امید در مردم و اعتمادسازی از سوی نامزدها، مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات خرداد ماه جاری بدنبال دارد.

عبودی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری  برنامه هایی که ارایه می دهند در چارچوپ قانون اساسی و شدنی باشد که توان عملیاتی کردن آن با توجه به امکانات و ظرفیت کشور وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: برنامه های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در راستای معیشت و اقتصاد مردم باشد زیرا مشکل کشور هم اکنون اقتصادی،  معیشت، تورم و عدم ثبات بازار است.  

عبودی ابراز کرد: متولیان امر در انتخابات باید مردم را آگاه کنند که با نیامدن پای صندوق رأی و عدم شرکت در انتخابات، مشکلی را حل  نخواهد کرد و در این مقطع، نسبت به این موضوع حساس باشند.

 وی ادامه داد: حضور کم رنگ مردم  در پای صندوق های رای پیامی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود و روزنه امید را برای دشمنان  بیشتر و نسبت به انقلاب و کشور بیشتر برنامه ریزی خواهند کرد.

عبودی اظهار داشت: با شرکت نکردن، در انتخابات هیچ مشکلی حل نخواهد شد و هر ایرانی باید در سرنوشت و آینده خود تاثیر گذار باشد و تنها راه نجات و رفع مشکلات کشور از مسیر حضور در انتخابات برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به فردی رای دهیم که دلسوز مردم و آینده کشور باشد.

 رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدها در انتخابات پیش رو باید پایبند به قانون باشند و آرامش انتخاباتی مهمترین خواسته ملت ایران است .

عبودی با بیان اینکه  فضای خوبی در کشور برای انتخابات حاکم است گفت: افراد اندکی با تخریب و سیاه نمایی در صدد کاهش مشارکت  انتخابات پیش رو هستند.

وی افزود: حفظ حرمت رقبای انتخاباتی از سوی سایر کاندیداها، از ضرورت های اخلاق انتخاباتی در جامعه است و نامزدها وعده‌های محقق نشدنی ندهند زیرا مردم دیگر فریب قول های دروغین را نمی خورند. 

وی ادامه داد: هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب امنیتی کشور در مقابل تهاجم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره ، دشمنان قوی تر خواهد بود.

عبودی اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند که حضور حداکثری پای صندق های رای ضرورت دارد و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد بطور طبیعی امنیت کشور تضمین خواهد شد.

 رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در صدد هستند  مردم را با تبلیغات سوء و روش های مختلف از حضور در انتخابات دلسرد  و مایوس کنند، اما مردم باید توجه داشته باشند که حضور حداکثری تضمین کننده امنیت کشورمان است.

وی با بیان اینکه  اولویت انتخابات حضور حداکثری است گفت:  انتخاب فرد اصلح مسئله بعد در انتخابات می باشد و فرد  اصلح کسی است که به ظرفیت های کشور آشنایی و باور داشته باشد دارای تجارب، میدان دیده و به استقلال کشور ایمان و اعتقاد داشته باشد.

عبودی در ادامه گفت: گرچه  فرد اصلح باید یک فرد انقلابی و جهادی باشد ولی باید  دغدغه معیشت و اقتصاد کشور را نیز داشته و  از توان داخلی کشور استفاده باشد .

۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha