تنها استخر شنای اشتهارد در حال تخریب است

کرج- ایرنا- رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان اشتهارد گفت که هیچ گونه اقدامی برای احیا و بازسازی تنها استخر شنا این شهرستان تاکنون صورت نگرفته و در حال تخریب است.

سیامک شادافزا روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود پیگیری های اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد و این هیات برای استفاده از فرصت تعطیلی شرایط کرونایی برای بازسازی این استخر اما  در عمل هیچ گونه اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه عدم بازسازی استخر اشتهارد سبب نارضایتی مردم و ورزشکاران شده است، اظهار داشت: این در حالی بود که از تعطیلات کرونایی می توانستیم برای بازسازی مجدد تنها استخر اشتهارد اقدامات بسیار خوبی را انجام داد.

شادافزا ادامه داد: این استخر چند ماه قبل از کرونا به دلیل انجام تعمیرات تعطیل بود که در طول این مدت نیز به دنبال این بودیم تا از این فرصت برای تعمیرات و بهینه سازی هر چه بیشتر آن بهره گیریم، اما راه به جایی نبردیم.

وی ادامه داد: استخر شهرستان اشتهارد این ظرفیت را دارد تا در آن بتوان رقابت های قهرمانی در سطح ملی و استانی در صورت بازسازی و بازگشایی مجدد آن برگزار گردد، اما در عمل می بینیم که بدون در نظر گرفتن بودجه و ارائه راهکاری به حال خود رها شده است.

شهرستان صنعتی اشتهارد در مسیر کرج به سمت شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین دارای ۷۸ هزار نفر جمعیت ساکن و شناور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha