۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 5213
کد خبر: 84349222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی گسترده کارگاه الیاف در کاشان مهار شد

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبر: 84349222
آتش‌سوزی گسترده کارگاه الیاف در کاشان مهار شد

کاشان - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه‌ حلاجی الیاف در این شهر مهار شد.

محمد علی پیراسته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رسیدن آتش‌نشان کاشانی در زمان طلایی سه دقیقه (سه تا پنج دقیقه برای داخل شهر) به محل حادثه افزود: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه امروز وقوع یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع در خیابان حرم راوند به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد که خودروهای اطفاء حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام پنج تیم از سه ایستگاه آتش‌نشانی شامل ۱۵ نفر به محل حریق با توجه به گستردگی و اهمیت حادثه خبر داد و تصریح کرد: آتش‌نشانان کاشانی در ۲۰ دقیقه نخست آتش را مهار و از گستردگی حریق جلوگیری کردند و سپس با تلاشی موثر، موفق به اطفای آن  شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان تمامی مرحله‌های اطفای حریق کارگاه حلاجی الیاف نمد در راوند از جمله لکه‎ گیری و خاموش کردن آتش‌‎های پنهان را انجام دادند.

پیراسته با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی کارگاه حلاجی الیاف در کاشان مصدومی نداشت، افزود: علت اصلی حادثه از سوی کارشناسان کمیته علت‌یابی حوادث و حریق‌های سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است و به زودی اعلام می‎‌شود.

پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در کاشان خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha