٢۶٠ قلم تجهیزات از سوی بانک مهر ایران به علوم پزشکی زنجان اهدا شد

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک ۲۶۰ قلم تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کووید- ۱۹ بین مراکز منتخب و پایگاه های سلامت استان توزیع کرد.

حسن خان محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تجهیزات پزشکی شامل ۶٣ دستگاه کپسول اکسیژن، ٢١ دستگاه ضد عفونی کننده UV، ٨٨ دستگاه تب سنج لیزری و ٨٨ دستگاه پالس اکسی متر است.
وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران زنجان در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد، گفت: این بانک در خرید تجهیزات پزشکی مرتبط با بیماری کووید-١٩ طرح شهید سلیمانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.
خان محمدی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را نخستین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه دانست که به منظور جذب و تخصیص منابع قرض‌الحسنه، مشغول اعطای تسهیلات به نیازمندان واقعی جامعه است. 
وی به برنامه های مرتبط با مسئولیت های اجتماعی و عام المنفعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: این بانک در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای نخستین بار در کشور با اختصاص بیش از ١٣٠ میلیارد ریال بودجه از محل وجه التزام(جریمه دیر کرد) و از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کووید-١٩ در طرح شهید سلیمانی کرده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: این بانک با تصویب مجمع عمومی سالیانه خود برای نخستین بار در کشور، وجه التزامی( جریمه دیر کرد) که بر اساس قانون دریافت می شود را به انجام کارهای عام المنفعه اختصاص داده که مشارکت در برنامه‌های پیشگیری، کنترل و درمان بیماری کرونا در همین راستا انجام شده است.
خان محمدی، از عموم اشخاص حقوقی و حقیقی خواست در خصوص معرفی ظرفیت ها و خدمات گسترده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهبود معیشت مردم، حمایت از ترویج فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه و استمرار برنامه های نیک اندیشانه و نوع دوستانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، همکاری و اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha