یک شرکت فولادی هرمزگان حامی ۱۰۰۰ یتیم هرمزگانی شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی  خود، حمایت یکهزار یتیم وفرزند محسنین تحت پوشش این نهاد در استان را متقبل کرد.

جلیل تراهی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها با قدردانی از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، افزود: از سایر واحدهای اقتصادی استان نیز خواستاریم در پویش ایران مهربان و حمایت از ایتام مشارکت فعال و اثربخشی داشته باشند.

وی بیان داشت: توجه و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می‌تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان هرمزگان درپی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌ها بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: درحال حاضر ۱۵ هزار یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می‌باشد که از این تعداد بیش از هشت هزار یتیم و هفت هزار و ۵۰۰  فرزند محسنین هستند.

تراهی ادامه داد: همه مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین  شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha