۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84345819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین طرح گردشگری کشاورزی در لرستان بهره‌برداری شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: نخستین طرح گردشگری کشاورزی استان (اگروتوریسم) امروز پنجشنبه با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا سیدامین قاسمی در حاشیه بهره برداری از ۳۳طرح میراث فرهنگی و گردشگری در لرستان از طرق ویدیو کنفرانس و با دستور رییس جمهوری افزود: از این مجموع ۲ مورد طرح گردشگری است.

وی ادامه داد: نخستین طرح گردشگری کشاورزی مجتمع "فجر صفا" در خرم آباد با اعتبار یک هزار میلیارد تومان و مرحله نخست مجتمع گردشگری تجاری تفریحی "دیپلمات سنتر" بروجرد با اعتبار بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان افتتاح شدند.

وی اظهار داشت: همچنین ۳۱ طرح مرمتی باشگاه افسران، تعدادی پل و بنای تاریخی با اعتبار بیش از ۲۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

قاسمی تصریح کرد: در مجموع یک هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان در این طرح ها سرمایه گذاری شده و ظرفیت اشتغالزایی آنها ۵۰۰ نفر است.

 بهره برداری از ۵۲۶ طرح ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کشور با ارزش سرمایه‌گذاری۲ هزار و ۵۳۷ میلیارد تومان امروز پنجشنبه با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha